Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
31.07.2017.
10:29 > 10:44
Novosađanka Marija Bjelica, profesorka srpskog jezika i književnosti, odlučila je da deci koja nemaju mogućnost da plate privatne časove za predstojeće popravne ispite, iste pruži potpuno besplatno.
  • Privatni časovi

    02.08.2017 12:23
    Da se vratimo na temu.
    Činjenica da deca koja pohadjaju "besplatnu" državnu školu MASOVNO pohadjaju i PLAĆAJU privatne časove (čak i odlični djaci!) ukazuje da im profesori u državnim školama ne drže adekvatnu nastavu, ne objašnjavaju im i ne prenose im znanje, odnosno sa decom se loše radi.
    Ako dete na privatnim časovima uspe da savlada gradivo i nauči, to isto dete uspelo bi da savlada gradivo i u državnoj školi da se sa tim detetom za držvnu platu (ne besplatno!) radilo kako treba.
    Činjenica da g-dja Bjelica koja BESPLATNO drži dodatne privatne časove izaziva bes i revolt kod svojih kolega, zato što ove časove NE NAPLAĆUJE ukazuje da prosvetni radnici sa namerom u državnim školama ne drže adekvatnu nastavu deci kako bi dodatno zaradili dajući privatne časove.
    Ima tu posla i za Prosvetnu inspekciju i za PU.
    Moje iskreno poštovanje g-dji Bjelica koja ima drugačiji pristup i svojim primerom pokazuje da u Srbiji ima još pravih ljudi, prosvetnih radnika koji vole decu i žele da pomognu da i siromašna deca završe školovanje i budu korisni članovi društva jednog dana kada nadju posao.Kada bi bilo više ljudi kao g-dja Bjelica Srbija bi bila mnogo lepše mesto za život...
  • Objektivan

    02.08.2017 10:46
    @@Objektivan
    U pravu ste da i onaj ko nije u sistemu PDV treba da Vam izda račun za uslugu koju ste platili, jer je račun za svaku finasijsku tranaskciju obavezan.
    Paušalci plaćaju iznos poreza koji im je obračunala PU, čak i kada nemaju prometa i izdatih računa.
    Zbog toga ne vidim ni jedan razlog da Vam paušalac ne izda račun, jer poreze svakako plaća.
    Za sve što plaćate zatražite račun.
    Za sve što Vam plate izdajte račun.
  • @Objektivan

    02.08.2017 10:13
    I lekari imaju opciju biranja pausalnog oporezivanja, kao i ovi drugi, i neki koriste upravo taj nacin oporezivanja. Iako sam racun ne ulazi u obracun do odredjene sume, svakako ga je neophodno registrovati i izdati. Isto se vazi i za frizerke i druge uzluzne delatnosti, racun je za svaku transakciju novca obavezan.
  • Objektivan

    01.08.2017 21:00
    Za onu koja leči
    Poštovana koja lečite i dobijate platu i besplatnu logistiku od poreza i doprinosa za zdravstvo na moju platu, a ne plaćate poreze i doprinose na svoju dodatnu zaradu obaveštavam Vas da se preko fiskalnog računa plaća PDV ,
    Taksisti, frizerke i obućari koji nisu u sistemu PDV ( jer im je promet manji od 6 miliona godišnje) PLAĆAJU POREZE PU iako ne izdaju fiskalni račun.
    Za Vašu informaciju to je najmanje 15.000 dinara mesečno (za minimalnu zaradu) pa do preko 50.000 mesečno tzv. paušal.Oni nisu u obavezi da Vam daju fiskalni račun jer ne ugradjuju PDV u cenu svoje usluge.Za svako kašnjenje uplate razrezanog poreza (rata se plaća do 15 u mesecu) PU im obračunava kamatu u iznosu od 14% godišnje!.Ako ne plate neće dobiti ni zdravstvenu knjižicu.
    Jedva čekam kada ću sa mojim uplatama doprinosa za zdravstvo od preko 8.000 mesečno koliko plaćam- moći sa zdravstvenom knjižicom kod privatnog lekara,a on moj pregled da fakturiše Fondu PIO.Tada me neće više sačekivati oni koji leče i od mojih uplata za zdravstvo imaju besplatnu logistiku i platu da mi se preporuče da im budem privatni pacijent i da im platim ponovo, jer na klinici mi mogu zakazati tek za 10 meseci navodno...
    Krajnje je vreme da lekari, profesori i ostali državni uposlenici PRIJAVE svoje dodatne zarade i plaćaju paušal kao i frizeri i obućari...
    Što se tiće osvete loših djaka- najlošiji djaci upisali su baš fakultete za prosvetna zanimanja, za sve ostalo treba više bodova .
  • @Objektivan

    01.08.2017 16:45
    Da izvines, ali kad si ti to ikad dobio fiskalni racun (jedinu potvrdu za placen porez) od taksiste, obucara ili frizerke, kad ih vec dajes za primer? Nikad i ne smeta ti. Takodje ti ne smeta ni da ih platis, za sisanje i voznju 15 minuta koliko ti je zao da platis citav sat profesoru. Saosecam s profesorima, jer se isto odnosi na mene koja lecim. Izgleda ti nije do obaveznog poreza i spasavanja sirote drzave, nego do mrznje prema obrazovanim slojevima drustva. To mi zovemo osveta losih djaka. Jedino sto, da ste ucili skole, znali biste da u ovakvom sistemu nikome nije dobro, pa ni vama losim djacima.
  • Sanja

    01.08.2017 16:37
    @Marko
    Ko prvo, to sto si naveo jednostavno ne postoji i ne prolazi kao tvoj izmisljeni primer. Jednostavno ne postoje deca koja imaju petice iz nekih predmeta, a iz drugih jedinice, moze imati petice i poneku trojku, ili jedinice i poneku trojku. Osoba prosecne inteligencije (cak i ispodprosecne pa i granicne, ako se o njoj vodi racuna) moze da savlada svaki predmet za 2, usudicu se da kazem i za 3. "Otkud ta razlika?" Niotkud jer ne postoji u zivotu, samo u tvom komentaru.
    Kao drugo, skola ima vaspitnu funkciju, ali njene mogucnosti su izuzetno ogranicene, prosto vremenski, organizaciono, a izmedju ostalog i time sto vec dobije solidno formiranog malog coveka sa 7 godina, onakvog kakvog su ga roditelji napravili, oblikovali, i nastavljaju istim pravcem i ako celo drustvo vidi da je pogresan osim njih. To nije "prebacivanje krivice" nego ODGOVORNOSTI, pojma toliko stranog i nepoznatog mnogim ljudima da ga se ti evo nisi ni setio, nego spominjes krivicu koja veze nema sa temom.
  • Objektivno

    01.08.2017 15:58
    @ Pravda
    Vi živite od državne plate i očekujete da Vam država nadje posao i da Vam obezbedi dobru i sigurnu platu. To je baš način iz FNRJ- komunističko-samoupravan.Uz kombinaciju pritisaka i pretnji "da će da Vam dozlogrdi i da će da se desi ko zna šta..."
    Neće ništa da se desi
    Jedino što bi po zakonu trebalo i moralo da se desi je da platite poreze i doprinose na svoju dodatnu zaradu-kao svuda u civilizovanom demokratskom svetu gde efikasno deluje pravna država.
  • Objektivan

    01.08.2017 15:49
    @Pravda
    Niko nije napisao da ENORMNO zaradjujete
    Poreze treba da plaćate na onoliko KOLIKO ZARADJUJETE od privatnih časova i ekskurzija.
    Ni legalni privatni preduzetnici - recimo taksista, obućar, frizerka i slično ne zaradjuju enormno,ali poreze i doprinose na svoju zaradu moraju da plate.
    Platite i Vi.
  • Majka Tereza

    01.08.2017 15:06
    Ovi srpski prosvetni radnici,smatrali bi da sam im i ja nelojalna konkurencija.
    Nisam naplaćivala svoju pomoć sirotinji.
  • Pravda

    01.08.2017 14:59
    Dobro, hajde sad da zavrsavamo polako ovu pricu o porezama, ovaj objektivni je ocigledno skapirao da je provaljen i sad ide pod nadimcima doprinos drustvu, privatnik, privatna skola, problem, narusavanje reda, a sve sa potpuno istom nebuloznom pricom o nekih 68% ili sta vec. Sramota na koje se sve nacine sracunato siri mrznja prema prosvetnoj struci izmedju ostalog pomocu ovakvih botina kojima je ocigledno zadatak da klevecu i opanjkavaju i to tamo gde ce neuk svet najlakze da nasedne, dakle na pricu o navodnim enormnim zaradama i kradji drzavnih para. Sramota, tuzno i pretuzno, sto pokazuje da se mi sa ovakvim oprobanim metodama klevetanja zaista nismo makli dalje od davnog doba FNRJ. A kako stoje stvari uskoro ni necemo osim ako jednom zaista svima ne dozlogrdi i onda ce da sledi ko zna sta. Nazalost, za mnoge od nas ce biti kasno... Pozdrav
  • Doprinos društvu

    01.08.2017 14:13
    @Caca
    Niste odgovorili,da li izvršavate svoju zakonsku obavezu i prijavljujete PU svoju zaradu od privatnih časova?
    Plaćanje poreza i doprinosa na celokupnu zaradu je zakonska obaveza,ali i doprinos društvu,tj budžetu iz koga se finasira sve što je potrebno -(prosveta, zdravstvo,sudstvo,policija,vojska itd).
    Kada bi svi poreze plaćali i budžetske plate bile bi veće.
    Što se tiče hiperprodukcije fakultetski obrazovanih i neuskladjenosti sa tržištem rada,kako to izgleda u Vašem slučaju?
    Kanda ste se ukladili....Eto i deca koja sada uče hoće da budu obrazovana, hiperprodukcija visokoobrazovanih ih ne zanima, traže i oni svoje mesto pod Suncem,ne možete im to osporavati.
  • Caca

    01.08.2017 13:19
    Kakvo je ovo mešanje baba i žaba. Pa da li ste vi svesni hiperprodukcije visoko obrazovanog kadra i neusklađenosti obrazovnog sistema i tržišta rada!? Ljudi završavaju fakultete pa rade u malinjacima! I sad sve nam je bajno i sjajno u državi pa vam je najveći problem što se neko oglasio da priprema decu za popravni pro bono. Prosvetari se žale da im ruši cenu, nepismeni mešaju zakonske obaveze i doprinose društvu, dokoni popovi jariće krste. Pufff al' vama nije dobro!
  • Narušavanje reda

    01.08.2017 13:03
    @Porezi
    Neplaćanjem poreza i doprinosa na privatne časofe profesori itekako narušavaju red u društvu.Prvo manji su budžetski prihodi.Drugo, deca koja pohadjaju privatne časove imaju bolje ocene u školi i veće šanse da upišu odgovarajuću srednju školu ili fakultet po osnovu proseka u prethodnom školovanju.Treće ,daje se loš primer deci-šalje im se poruka da se rad na crno isplati i profesorima,a i deci koja dobiju bolje ocene za svoje plaćanje "na crno". Četvrto, poreze treba svi da plaćaju uključujući i prosvetu i lekare i ostale državne uposlenike,koji iz budžeta samo uzimaju,a ništa ne dopronose.
  • Uf uf

    01.08.2017 12:41
    @Lemonhead
    Pa to bas nista ne dokazuje, ko sve danas ne zavrsi fakultet?
  • Problem

    01.08.2017 12:13
    @Pravda
    Vi kanda imate manji problem sa etikom,a veći problem sa PU. Ne plaćate poreze na svoju dodatnu zaradu i smatrate da je to moralno ispravno i nekažnjivo.
  • Profesor u penziji

    01.08.2017 12:09
    @Caca
    Nije moguće da Vam je trebalo čak 20 godina da naučite engleski jezik?!
    Katastrofa koleginice, katastrofa....
  • Privatna škola

    01.08.2017 12:05
    @Pravda
    Nelojalna konkurencija to je kada ja legalno osnujem privatnu školu i plaćam poreze i doprinose i sve što je propisano,a Vi dajete privatne časove "na crno" na koju zaradu ne plaćate poreze i doprinose koji su 68% na ostvareni neto.
    Vi ste u startu od mene jeftiniji za 68%.
    Vi ste moja nelojalna konkurencija,dragi "prepošteni " kolega.
  • Utaja poreza

    01.08.2017 12:02
    @Pravda
    Pravda bi bila da prijavite svoj dodatni prihod i zaradu i platite porez.
    Krajnje je vreme da i PU počne da radi svoj posao i obidje malo državne službenike koji poreze na svoje dodatne zarade ne plaćaju,a očekuju svakog meseca platu iz budžeta po osnovu svog radnog mesta u javnom sektoru.
    Lep primer dajete deci kojoj predajete u školi.
  • Privatnik

    01.08.2017 11:56
    @Porezi
    Koliko mogu da uočim, prosvetari NE PLAĆAJU poreze i doprinose na svoju zaradu od dodatnih privatnih časova i zarade sa ekskurzija,a trebali bi da plaćaju. Izgovor im je da to ne čine ni lekari....
    Najveći neoporezovani rad na crno u Srbiji je dodatni neprijavljeni rad državnih uposlenika.
    Molim da se meni i ostalim privatnicima smanje porezi i doprinosi na naše legalno prijavljene zarade (68% !!!!) koje plaćamo svakog meseca, da bi oni koji poreze na svoje dodatne zarade ne plaćaju svakog meseca iz budžeta dobili redovnu platu. Naprotiv, primaoci budžetskih plata NE PRIJAVLJUJU SVOJE DODATNE ZARADE I NA NJIH NE PLAĆAJU POREZ. Dokle?
    Zašto PU ne radi svoj posao i ne podnese prijave u prekršajnom ili krivičnom postupku za utaju poreza?
  • Porezi

    01.08.2017 08:40
    hm
    Kada svi lekari plate porez na mito, koji su uzeli i letovali po Bahamima i ostalo, onda ce profe placati porez na casove, koji kostaju neuporedivo manje i ne narusavaju red u drustvu, ne pomeraju liste cekanja i ostalo.
    Dakle, prvo sredite one najvece a sirotinju cemo lako.
  • Pravda

    31.07.2017 23:04
    @Ivan
    Bravo, pravo u metu. A i za objektivnog ste verovatno u pravu, sad trabunja o porezama na neku ”dodatnu" "nelegalnu" zaradu, pa jos kao za vodjenje ekskurzija. Hajde nek on jednom proba da vodi neku ekskurziju da vidi koja je to odgovornost pa bi drugacije pevao.
    @Marko
    Jooj dete Vi izgleda imate problem sa semantikom pa ne razumete bsa najbolje procitano, pa da Vam prevedem. Dakle, da li znate sta je profesionalna lojalnost? Ako Marija drzi besplatne casove tako se predstavlja kao humanitarac koji spasava decu od onih karakondzula profesora sto su ih oborili, znaci postovanje odluka kolega ravno nuli. Drugo, da li znate sta je nelojalna konkurencija? Ako se svi dogovorimo za istu cenu necega i dodje nam "humanitarac" koji kaze kod njega je za dzaba svima obara cenu a u ovom slucaju dodatno obezvradjuje rad cele prosvetne struke. Eto to je hteo da kaze prosvetar, prilicno je jednostavno. Kapirate sada?
  • Doprinos društvu

    31.07.2017 22:53
    @Caca
    Je i platiti poreze i doprinose na zaradu od privatnih časova, a ne raditi na "crno" .
    Moj doprinos društvu sastoji se u tome da poreze na svoju celokupnu zaradu redovno prijavljujem i redovno plaćam,kad već pitate ,da odgovorim.
  • ivan

    31.07.2017 21:40
    ovaj
    Objektivni je ocigledno lozac, provokativnim komentarima odrzava diskusiju.

    Knjigoljubiva Marija pise kratke i njakrace price, lektorise, ali ne vidim da se pohvalila licencom za nastavnika ili bar danom radnog staza u nekoj skoli. Logican zakljucak je da ovim bespaltnim casovima vezba kako da organizuje 45min, ili mozda sat vremena. Jos je, jadna, i platila reklamu na nekim sajtovima, sto znaci da je sasvim neuka.

    Dvadeset godina radim u prosveti, pa cu nesto napisati bas za Mariju: predavac ne moze biti svako, to ili imas ili nemas u sebi, ne vredi ti ovo vezbanje sa jednim detetom koje je jos i nezainteresovano. Nego ti, lepo, idi pa drzi motivacione govore deci na velikim odmorima, tamo ces verovatno ispeci zanat na pravi nacin.
  • Trend

    31.07.2017 21:29
    Jedno je sigurno a to je ono o cemu se malo zna i netado govori, da profesori po skolama cesto trpe nevidjene pritiske pocev od roditelja preko direktora do raznih uticajnih likova, da se ocene poklone, da niko ne sme da padne na popravni makar ne umeli da zinu, sto rezultira time da se nezasluzeno proteziraju i provlace nekvalitetni ucenici koji ce sutra verovatno biti ministri, a ona vredna i pametna deca nekako uvek ostanu u zapecku da se sama za sebe bore... A sto se tice ove pricanke o "besplatnim" casovima, dobra fora, garant ce je ti naivni roditelji castiti malo ovim, malo onim... Lukavo, nema sta
  • Terješkova

    31.07.2017 21:26
    @Mare
    "Elitna" deca ne padaju na popravni... Marija je ušla u kolo samoreklamiranja samo da ne ponudi još da plati da izađe iz kola ako joj navale popadali cigani!!
  • Objektivno

    31.07.2017 21:16
    @Prosvetar
    Druže, u pravu si, 48 je odavno prošla.
    Kome je mala plata u državnoj školi,neka da otkaz i otvori svoju privatnu školu za elitne djake, pa neka zaradi koliko mu treba.
    Da si "drug" vidi se i po tome što ne razumeš šta je volonterski rad za sirotinju, što g-dja Bjelica radi.
  • Lemonhead

    31.07.2017 21:13
    @Sanja
    Pao sam na popravni 2 puta u srednjoj skoli. A bio sam vrlo dobar ucenik. Posle sam zavrsio drzavni fakultet. Tvoj argument o obrazovnoj zapustenosti je potpuno neutemeljen.
  • Objektivno

    31.07.2017 21:10
    @Pravda
    Očekujem da na svoju DODATNU zaradu na ime zaradjenog novca od privatnih časova i provizije za vodjenje ekskurzije platite poreza koliko je predvidjeno,a to je 68% na neto na zaradjeni honorar.
    Zašto? Zato što i mi ostali koji legalno prijavljujemo prihode PLAĆAMO toliko na svoju celokupnu zaradu .Od tih uplata Vi primate platu u školi, Ne školujete našu decu besplatno,već za bruto redovnu platu (neto+63% poreza i doprinosa koje škola za Vas plaća od naših tj budžetskih para)).
    Osim toga očita je mržnja koju ispoljavate prema deci i očekujete da Vam plate svaki dodatni čas,ako hoće jednog dana da imaju diplomu i dobiju bilo kakav posao.Jer Vi odlučujete o njihovoj sudbini tako važni.A sudbina im je po Vama da dodatno plaćaju, nešto kao novčana kazna koju uvodite ili da ponavljaju razred i napuste školu.
    Sa druge strane,bez obzira na diplomu i ocene,deca izlaze iz škola potpuno NEOSPOSOBLJENA za bilo kakav posao.Potrebna im je DODATNA OBUKA bukvalno za sve.Toliko o prosvetnim radnicima koji su poput Vas.
    Moje iskreno poštovanje ovoj profesorici koja svoje znanje i pomoć pruža besplatno siromašnoj deci i pomaže im da ostanu na pravom putu i ne napuste školu.
  • Pravda

    31.07.2017 20:41
    @Objektivno
    Na ovo moram da odgovorim jer prelazi svaku meru. Da li ste Vi uopste svesni sta govorite?! Sta ocekujete od nas? Da vam skolujemo decu besplatno? Da ne postoji nikakav kriterijum u proceni znjanja? Da ionako bedne zarade jos skresemo? Da li Vi imate iole neku predstavu o prosecnoj zaradi u prosveti? Pa ti ljudi jedva krpe kraj s krajem, o kakvoj dodatnoj zaradi i placanju poreza pricate? Evo Vam predlog: dajte licni primer i odrecite se svoje plate da bi "sirotinja" besplatno dobila Vase usluge. Sto rece prosvetar, zovite nekog da vam odnese sut i platicete bez pogovora to sto trazi. Ne mogu da verrujem u kakvom mi to poremecenom sistemu vrednosti zivimo gde obrazovanje ne vredi nista. I jos na sve dodje ta Marija da izigrava nekog dusebriznika... E to je strasno...
  • Caca

    31.07.2017 20:26
    Znanje da se poklanja i krade
    Svako ima pravo da radi sa svojim znanjem šta hoće. Sve i da je samoreklamiranje u pitanju i to je u redu. Moja moralna i profesionalna odluka je npr. da ne naplaćujem deci sa razvojnim smetnjama, ostalima naplaćujem. I moja mama je '90-tih davala po 5DM za jedan moj čas istog tog engleskog a radila je za 20. Ja sam ga učila 20god. i sa punim pravom sama odlučujem da li ću držati časovi i da li i koliko ću ih naplaćivati. U moru onih koji zarađuju na tuđoj nesreći to je moj doprinos društvu. Koji je vaš?
  • Prosvetar

    31.07.2017 19:58
    @Objektivno
    Druze ne pricajte gluposti kad ocivledno nemate pojma o stanju u prosveti. I manite se te jeftine providne socijalne demagovije, 48-ma je odavno prosla...
    @Sanja
    Bravo, vrlo ostroumno zapazanje
  • Marko

    31.07.2017 19:33
    Svaka čast na ovome. Ne mogu da verujem da se neki usuđuju da ostavljaju maksimalno kretenske komentare i na ovakvu vest.
    @Sanja
    Objasnite vi meni kako to da neka deca imaju petice i četvorke iz nekih predmeta a iz drugih padaju na popravni ako je u pitanju samo vaspitna zapuštenost kao što vi tvrdite? Odakle tako velika razlika? Uostalom škola ima i vaspitnu funkciju. Najlakše je prebaciti krivicu na roditelje (ili obrnuto na nastavnike) i tu staje sva konstruktivna priča.
    @Prosvetar
    Ovaj komentar je toliko nebulozan da zaista zvuči kao da ga je samo prosečan srpski prosvetar i mogao napisati. Žali bože prosvete u nas. Ne bih znao ni odakle da počnem da objašnjavam šta nije u redu sa vašim komentarom.
  • Objektivno

    31.07.2017 19:09
    @Prosvetar
    Strašno. Vi očekujete da se obrazuju samo bogati koji imaju da plate.Koliko mogu da primetim,Vama smeta što ova profesorka radi BESPLATNO za sirotinju.Da naplaćuje bilo bi Vam u redu.
    Verovatno ste nekog od Vaših djaka i oborili,samo da Vam plaćaju privatne časove od kojih zaradjujete,a ne plaćate poreze na ostvarenu zaradu.
    Nije ni čudo što prosvetari nemaju autoritet kod dece,ako većina razmišlja kao Vi.
  • Sanja

    31.07.2017 16:53
    Vrlo neobicno. Profesorka ako radi u skoli onda zna koliko je strasno malo potrebno da bi se dobila dvojka u svim predmetima, prakticno je dovoljno pokazati minimalni trud i to je vec dvojka. Oni koji nemaju ni dvojku su vaspitno zapusteni slucajevi koji skolu odbijaju - i isto tako ce odbijati i da uce za popravni (za sta su, uzgred, obezbedjeni i dopunski casovi u svakoj skoli). Imajuci ovo u vidu, jedini zakljucak mi je da je ovo profesorkin marketing, ocigledno uspesan cim vas toliko naseda.
  • Prosvetar

    31.07.2017 14:38
    Ovo uopste nije tako divno kao sto se cini. Prvo, zasto ta deca nisu ucila kad je trebalo tj. za vreme skolske godine pa ne bi pali na popravni??? Drugo, doticna Marija na ovaj nacin direktno omalovazava i dezavuise rad, autoritet i misljenje svojih kolega koji tu decu sigurno nisu bez razloga oborili na popravni. Istovremeno ona stiti neradnike cime se stvaraju buduci neradnici. Trece, cini losu uslugu ionako obezvredjenoj prosvetnoj struci time sto pokazuje da znanje ne kosta, ne vredi i ne treba da bude placeno. Ni jedan cak i nekvalifikovani radnik nece uraditi ni jedan posao bez najmanje 1000 dinara. Toliko
  • deda

    31.07.2017 13:01
    bravo, jos smo zivi i jos nas ima
  • Miloš

    31.07.2017 12:55
    ha
    Bravo Marija!
  • Mare

    31.07.2017 11:27
    Ovakvi primeri daju nadu da naše društvo nije potpuno posrnulo. Jedino, čega se bojim je, da će odziv biti slab, jer ljudi koji žive na ivici egzistencije (kao i većina nas), i dalje imaju ponos, ne žele ništa besplatno, jer su čestiti i pošteni.

    Ne bi me čudilo da "elitna" deca prva stanu u red, jer - "uzmi gde god možeš" je doktrina koju jedino razumeju. Tako su naučeni, tako su ih vaspitali.
  • Maja

    31.07.2017 11:13
    Svaka čast!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna